fpto

ساعت هوشمند مای کرونوز ZeWatch 3

میکروفون و بلندگویی که به صورت یک‌پارچه‌ در این ساعت مچی هوشمند قرار گرفته، به کاربر آن کمک می‌کند تا بدون نیاز به گوشی خود به تماس پاسخ دهد. ساعت هوشمند ZeWatch 3 در زمان ازدست‌دادن تماس، وصول پیام کوتاه، ایمیل، اعلان‌های وارده از شبکه‌های اجتماعی (Notifications) و قرارهای ازپیش‌تعین شده در تقویم، به کاربر خود هشدار داده و به او اطلاع می‌دهد. در صورتی که از تلفن همراه خود فاصله بگیرید، ساعت با اخطار لرزه‌ای شما را مطلع می‌کند. تجهیز این ساعت به شتاب‌سنج باعث شده که کاربر بتواند به‌وسیله‌ی آن تعداد قدم‌هایی که برداشته، میزان کالری که سوزانده و ساعت‌های خوابش را ضبط و ثبت کند. برای اتصال این ساعت هوشمند به تلفن همراه کاربر، یک اپلیکیشن مجانی در اپ استور اپل، گوگل پلی استور و ویندوز فون استور قرار گرفته که کاربر می‌تواند آن را بسته به نوع تلفن همراه هوشمند، به‌سادگی دانلود و نصب کند. باید در نظر داشت که این ساعت برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و اپل، همراه بسیار بهتری است و اگر کاربرش صاحب یک تلفن همراه مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون باشد، از امکانات کمتر ساعت هوشمند خود برخوردار خواهد شد.


نويسنده : fpto


شرکت ال جی

شرکت ال جی همچنین خبر از افزایش فروش کره‌ای‌ها درسه ماهه چهارم سال 2016 نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌دهد. فروش محصولات ال جی در سه ماهه چهارم سال 2015 بیش از 14.6 تریلیون وون برآورد شده بود که با یک مقایسه سرانگشتی، رشدی بیش از 1.5 درصد را در پی داشته است.موبایل ال جی هم نتوانست در سال 2016 این شرکت را از کاهش سود نجات دهد؛ پرچمدار این کمپانی، یعنی (LG G55)، با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه نشد و چشم‌بادامی‌ها را به آمار مورد انتظارشان نرساند. این گوشی موبایل به همراه آخرین مدل سری VV، یعنی (LG V200)، علی‌رغم بهره‌گیری از امکانات و نوآوری‌های زیاد، نتوانستند نظر  کاربران را به خود جلب کرده و به نوعی میدان رقابت را به دیگر سازندگان مهم واگذار کردند.


نويسنده : fpto


با اسپیکر ماژولار AiFi

کاربر مجبور است تا مراسم خود را در هر خانه و مخصوصا اتاقی که آن‌ها قرار دارند برگزار کند، چرا که حمل و نقلشان به شدت مشکل است. از نظر کمپانی سوئدی AiFi ، اسپیکرها فارغ از اندازه و حجم خود، باید قابل حمل باشند و با توجه به همین تفکر، دست به طراحی و ساخت محصولی جدید زده است. اسپیکر ماژولار AiFi با نام A-i شناخته شده و نه تنها می‌تواند به تنهایی یک مهمانی را به بهترین شب ممکن برای حاضرین تبدیل کند، بلکه قادر است تا با اتصال به دیگر اسپیکرهای ماژولار AiFi، به کیفیت و حجم صدای تولیدی در محل بیافزاید. 

خرید ویلا در لواسان


نويسنده : fpto


صفحه قبل 1 صفحه بعد